Visoki funkcioner SPP-a kupio TV Tutin

Sandžačka tv mreža iz Tutina zvanično je prodata danas jednom od visokih funkcionera Stranke pravde i pomirenja (SPP), saznaje nezvanično radio Sto plus.

Još uvijek je nepoznat iznos za koji je prodata ova televizija, nekada u vlasništvu lokalne samouprave, osim da će novi vlasnik biti u obavezi da izmiri sve njene dugove, kao i zaostale plate.

Naš izvor navodi da je dosadašnji direktor i glavni i odgovorni urednik televizije Amir Numanović podneo ostavku na tu funkciju pre mesec dana.

Ova televizija je u maju morala da napusti zakupljeni prostor tutinskog Doma kulture, pošto ga je lokalna samouprava prodala, a Numanović je tada rekao da su pod jakim pritiskom opštine.

Tokom drugog talasa korona virusa, u julu ove godine, javnost su obavestili da im se ne dozvoljava praćenje sjednica Kriznog štraba i da bezuspješno pokušavaju da dobiju odgovore na brojna pitanja.

Početkom 2016. godine, tokom procesa privatizacije opštinskih medija, ova televizija je bez naknade postala vlasništvo zaposlenih.

Na ovogodišnjem konkursu za sufinansiranje medijskih projekata opštine Tutin njihov projekat nije ušao ni u proceduru razmatranja, a ranijih godina, od osnivanja do pre godinu dana ova televizija u javnosti je bila prepoznata kao medij blizak Stranci demokratske akcije (SDA) Sandžaka.

Međutim, nakon što je bivši poslanik ove partije Bajro Gegić napustio stranku i oformio posebnu izbornu listu za lokalne izbore u Tutinu, u ovoj televiziji počinju problemi sa pritiscima i nedostatkom novca za normalno funkcionisanje.

A.Bajrović

Broj pregleda: 1.548

Izvor: Sandzakdanas

Povezane vesti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *